Si e qiva motren e shokut

une e kisha kry shkollen e mesme ne vendin tim ne vushtrri.tash deshiroja te vazhdoja te studjoja ne prishtin.ni shok me ofroj qe te shkoja te jetoja ne banesen e tina ne prishtin.ai jetonte ne at banes veq me motren e tina.une pranova oferten.motra e tina e kishte kry shkollen fillore tash ishte ne kl te 10 dhe kishte ardh te jetonte te vllau i sajna nga fshati qe te vazhdonte shkollen e mesme ne ''Sami Frasher''.diten e par kur shkova motra e tina nuk ishte ne shpi.ndejtum me at shokun deri kah ora 8 dhe dulum ne qytet.u khyem ne banes kah ora 2 e mengjesit.hym mbrenda.motra e tina ishte e shtrir.por u zgjua dhe erdh te me folte.kishte nje trup sexi.gjoksa te dalur jasht nga rrobat.kur me foli nuk mund ti terheqja syt nga ajo.edhe ajo me shikonte.me shikonte me ni shikim terheqes.ndejtum deri kah ora 4 e mengjesit dhe shkum me flejt.te nesermen ky shoku i jem,shkoj ne ni seminar ne prizren dhe nuk u kthejke deri te nesermen.une shkova ne provime ne mengjes.i kryva provimet e u ktheva ne banes.kur u ktheva rina(motra e atina shokut)ishte e shtrir ne krevet.une u ula ne krevetin tjeter.ja nisi me folke.thojke a pot pelqen ne pr e sene vene.une rrisha ulur ne krevat.tha pom dhem bre shpina a po ma ngjesh pak.une shkova u ula mbi krevet ja nisa ja ngjsha qafen ajo filloj ta lekundte qafen dhe bente ohhhhhhh.une vazhdova me tutje.pastaj ajo mi ngrehi durt dhe me afroi ngat veti.dhe me puthi ne goj.me puthke me ter fuqin sa kishte.ma shtike guhen deri ne fyt.edhe une fillova dhe ja nisa ja zhvalla qafen.dhe ajo nisi dhe e heki maicen.ja heka jelekt.dhe fillova tja ledhatoja cicat.pastaj ja zhvalla me goj ja ngresha majet e cicav me krejt fuqin.ajo bertiste me ter  zerin qa kishte.pastaj fillova tja shti doren ne mes te kembeve ne pi*.ja shtina niher mbi brek.pastaj ja heka pantollat dhe brekt.ja nisa tja ledhatoja p* me dor.ajo vetem ofshante dhe bente ohhhhhhhh.pastaj ma kapi k* e nxurr nga brekt dhe ja nisi te ma merrte ne goj  e shtike krejt k* ne goj me krjt fuqin.deri ne fyt e rraske.um kallke krejt me qit sen.pastaj ja nisa une tja lipija p*.ja lpisha me ter fuqin.krejt guhen ja shtisha ne bir.por hala nuk e humbi virgjenitetin.pastaj u shtri ajo ne shtrat dhe une hypa permbi asaj.ja nisa e zhvallsha.pastaj a morra k* dhe ja shtina ne bir te p*.ajo piskiti me ter zonin.ja shtina dy tri her dhe ja nisi me i qit gjak nga p*i.tha nosht vazhdo.une vazhdova.e qijsha me krejt fuqin sa kisha,ajo bertiste sa mundte.e nxorra k* pak nga p* dhe ja nisa ja shtisha ne b*.der sa ja shtina i dhimke.se nuk ish msu ti hinte k* ne b*.i dhimti deri sa ja zgjonova anusin(biren e b*)dhe me ne fund ja shtina.krjet ishim djersitur nga lodhja.at dit kem ba 3 ore sex.sdi sa her jom derdh ne p* tsojna at dit.veq ishte nje dit fenomenale qi se harroja kurr.........

No comments:

Post a Comment