Si e qiva nje Milf

jam 22 vjec k.historia ime fillon ne autobus.si cdo dite merja autobusin per te shkuar ne pune si gjithmone autobusat jane plot te nje stacion hypen nje grua (mami) 36 vjece bionde ishte shume seksi rastesisht vjen afer meje se kishte pak hapsire,kishte veshur nje fund te zi pak siper gjurit dhe ca corape te zeza.kishte kofshe te bukra dhe bythe te rrumbullaket.i kisha bythet e saj ne nje distance rreth 8-9 cm larg karit tim i cili nderkohe ishte ngrehur ishte bere dru nga bythet e saj.me pas rastesisht shoferi frenon fort dhe nga inercia bythet e saj mbeshteten siper karit tim per rreth 2 sek.nuk mu besua me iku mendja fare kari mu be hekur ajo u shkeput menjeher dhe ktheu koken me pa ne sy po e kuptova qe i pelqeu kjo gje.nuk dija cfare te beja doja si e si te mbeshtetja karin perseri te bythet e saj,thashe ta provoj njeher autobusi ishte plot dhe avash avash te stacioni tjeter u afrova me shume me preteksin se po shtynin njerzit qe po zbrisnin ja ngjesha prape karin te bythet e saj ajo spo levizte fare.u nisem perseri mendova ti fus duart ne bythe dhe avash avash i mbeshtes doren te beli dhe filloj zbres poshte avash qe mos te bija ne sy tek te tjeret ajo spo levizte fare arita te bytha ajo hic ne ate moment stacioni dhe ne shtytje e siper e shtrengoj nga bythet ajo hic.aty mendova qe duhet te bija dicka me te madhe se aq po cfare te beja?po vinte stacioni im,dhe mendova ti shkruaj nr tim ne nje cop leter ashtu bera dhe kur erdhi stacioni im ne shtytje e siper qe mos te bija ne sy i jap letren ne dore ajo e mori dhe une zbrita.vajta ne pune aty me rinte mendja thashe sdo me mari ne tel kur mbas rreth 1 ore me erdhi nje sms..ndoshta po bej gabim po une jam ajo vajza e autobusit.ja kthej menjeher me cmende fare qepar doja te takoheshim i thashe.me tha qe ishte grua e martuar me 2 femije por une insistoja dhe me ne fund me tha ok por mu lut qe mos ti tregoja njeriut.e lame te takoheshim te dielen mbasdite.ishte bere super pidh kishte nje trup te rregullt dhe pak te mbushur kishte edhe alamet cicash u ulem ne kafe dhe aty mu hap.ajo ishte e martuar me 2 femij burrin e kishte ne greqi kishte 4 muaj pa bere seks ate e kishin martuar prinderit dhe vetem ate mashkull kishte pas ne jeten e vet me tha por nevoja e madhe per sex qe kishte ishte me e forte se dashuria qe kishte per burrin e vet.une spo duroja dot dhe i them qe te iknim ne ndonje hotel.rruges karin e kisha dru mendoja per bythen e saj kur u futem ne dhome sdurova dhe e shtriva ne krevat e zhvesha dhe fillova ta puthja dhe e lepija kudo ajo u shkri direkt filloi te renkonte kishte 4 muaj qe nuk ndiente prekjet e nje mashkulli i hoqa tangat e kuqe dhe i pashe pidhin e saj qe ishte shume i bukur.dukej si goja e nje dallendysheje me nje berthame qershie brenda pidhi i ishte fryre i nxora klitorin dhe fillova tja lepij dhe tia thithja asaj i vinte turp se nuk e kishte bere kete me burrin e vet ndonjeher ato kishin bere thjesht dashuri jo seks.une vazhdoja ta lepija ti fusja gishtat dhe kari me ishte bere hekur ajo renkonte dhe filloj te perpelitej ne krevat me pas me lutej qe ta qija fort por une vazhdoja me llape me gishta i kafshoja thithkat dhe cicat e bukra ajo po cmendej i thashe te ma merte karin ne goje dhe te benim 69 po nuk pranoi se i vinte shume zor.ok i thashe dhe vazhdoja me llape e me gishta sa ajo u prish ne gojen time fillova tja thithja me shume klitorin dhe me nje klithme histerie me tha me qi se spo duroj dot ne ate pike cohem dhe me koken e karit i bija te klitori ja fusja pak koken dhe ja nxirja prape ajo po cmendej dhe me ne fund e zhyta te gjithe karin tim ne pidhin e saj te nxehte fillova ta pompoj ma pushim pereth 15 min pastaj u shtriva dhe e lashe ate te kaleronte.ndalum per nje moment dhe filluam tu u llap keq fare nderkohe ajo levizte pak bythet dhe karin im u rrutullonte te pidhi i saj e ktheva perbys dhe e qiva ne stil qeni i shifsha edhe vrimen e bythes ajo me eksitoi ma mase dhe duke e qire fort u prisha edhe une nzora karin jashte dhe ja derdha spermen te vrima e bythes asaj i erdhi turp.u shtrime dhe me tha qe nuk ishte qire asnjehere keshtu ne jeten e vet.me tha qe donte prape dhe kesaj rradhe me fort ok i thashe por kesaj rradhe do me bente edhe ajo qefin mua (gojore) e kuptoi qellimin tim u skuq i thashe nuk ka asgje te keqe madje do ti pelqej edhe vet me tha qe nuk e kishte bere ndonjeher dhe qe sdinte ta bente i thashe vetem kape karin fute ne goje lepije dhe thithe dhe nga kenaqesia do e bente vet eksperiencen ashtu beri ma mori ne goje kari mu be hekur ajo filloi te lepinte koken e thithe filloi te lepinte barkun e karit arriti qe te lepinte edhe loqet pa dashje ishte bere eksperte e gojores.ma mori karin ma futi te cicat dhe filloi te ma ferkonte nder cica aty me iku zari e kapa e ktheva permbys dhe filluam nje stil 69 te llaftaresh ajo po cmendej fare nga llapa ime dhe ma kafshonte koken e karit une cmendesha nga kokja dhe i kafshoja klitorin ne nje moment u prishem te dy une goja e saj ajo te goja ime por nuk pushuam fare vazhdonim akoma me gojoret ne eksitim e siper sic i isha fillova te luaja pak me vrimen e bythes ajo po fillonte te ndiente lezet i futa pak gishtin ndjeva ate ngushtimin e bythes ishte e mrekullushme vazhdonim gojoret une vazhdoja edhe gishtin tashme ai ishte futur i gjithi provova te fus te dytin por vrima ishte shume e ngushte duhej edhe pak kohe pak nga pak po hapej ne ket moment i futa te dy gishtat te bytha e saj po me ikte truri ajo filloi te levizte bythen se ndiente kenaqesi ne ket moment u cova ajo slevizi fare por u perkul me shume dhe hapi kembet vuri koken ne jastek dhe bytha e saj qendronte lart.fillova perseri ta lepija ne pidh u eksitua llapa me shkoi edhe vrima e bythes ato ajo u drodh i futa gishtat ne bythe filloi te renkonte karin nderkohe e futa ne pidh dhe fillova ta qija fort por duke mos ja hequr gishtat nga bytha ajo renkonte dhe me shume ne ket moment nxora karin nga pidhi dhe sic ishte ashtu me lengun e pidhit po filloja ta fusja ne bythe ajo spo kundershtonte avash i futa koken ndjeva sikur karin po ma mberthente dicka aq e ngushte ishte bytha e saj vazhdova te shtyj edhe me u fut gjysma ajo renkonte dhe kerkonte qe te vazhdoja me shume deri sa arrita ne rreze te karit.nuk mu besua nuk e shifja me karin i gjithi brenda dhe fillova ta pompoj ne fillim avash sa te hapej pak deri sa fillova ta qija fort ajo renkonte dhe filloi te griste me thonj carcafin po cmendej edhe une bashke me ate ne qirje e siper une u prisha nje lum sperme u derdh ne brenda bythes se saj edhe ajo ishte prishur 2 here me tha.u veshem dhe ikem vazhduam te benin seks per reth 1 muaj kur ajo kishte kohe pastaj do i vinte burri nga greqia dhe me tha qe nuk duhej te takoheshim me ok i thashe.edhe sot e kesaj dite se kam harruar ate lloj seksi dhe nga dita ne dite pres se mos con ajo ndonje sms qe te takohemi perseri.

No comments:

Post a Comment