Si e qiva kunaten e vogel

historia ime ka ndodhur 2 vjet me par kur isha i fejuar.nje dit maji me mer e fejuara ne tel qete shkoj te ajo vete ri dy dit tek ajo kur u bera gati te nisesha me thot kunata e vogel do vi the une me ty se do shkoj te dentisti per te mbushur ne dhemb mir i thash mbas 10minutash me tha gati jam eja te shkojm rugus kur po zbrisnim pome beshe shura shko i them perpara sate bej pak ujet ajo qeshi dhe mu afrua ke turp nga mua tha dhe ma kapi karin me dor nuk e paske keq karin me tha cka i thash ndersa ajo vazhdonte ta ferkonte karin me dor dhe filoj teme puthte me pas u ul dhe filloj ta merte ne goj karin dhe e thithte si e babezitur une nuk durova me gjeta nje vend me terfil dhe e shtri ja ngre fundin e shkurter ja heq tangat dhe ja fus karin ne pidh ojo filloj te renkonte papushim fute te gjith karin brenda me thoshte te lutem mbas nja 10 minutash e kthej permbys dhe ja fus karin ne byth dhe e qija fort ajo ulerinte derisa u bera gati per ty prishur dhe ja fus ne goj karin dhe ja derdh spermen ne goj vishemi dhe vazhdojme rugen per ne qytet kjo ishte historia ime me kunaten e vogel ka 2 vjet qe se kam qire me se jam ndar nga motra e saj faleminderit per mirkuptimin naten te gjithve ok.

No comments:

Post a Comment